top of page

Угледни час "Индија"


Дана 5.10.2015. године реализовао сам иновативни час "Индија". Иновацију је представљало коришћење информационо-комуникационих технологија у настави уз елементе „изврнуте учионице“ и учења заснованог на игри. Час је реализован у кабинету физике са ученицима одељења VII/3. У уводном делу часа упознао сам ђаке са циљем данашњег часа, а у позадини је приказана PowerPoint презентација са 50 фотографија карактеристичних за Индију. Потом сам водио разговор о географском положају, природним и друштвеним одликама Индије. У овом делу часа обрађени су нови наставни садржаји и ученици су показали шта су научили припремајући се за овај час, пошто сам им дао задатак да самостално истраже географске одлике Индије и занимљивости о овој држави. Ученици су затим учествовали квизу који сам припремио на платформи Кахут. Квиз је имао 16 питања вишеструког избора о географским одликама Индије. Ова платформа омогућила ми је да приказујем питања на видео-биму, а да ученици одговарају користећи апликацију на својим мобилним уређајима. Пре почетка квиза, упознао сам ученике са начином коришћења андроид апликације. Током квиза, ученици су добијали повратну информацију о тачности одговора, као и ранг листу пет најуспешнијих учесника квиза. Након квиза, у завршном делу часа, ученици су извршили евалуацију данашњег часа и истакли да су научили нешто ново, да су се током часа осећали пријатно и да би овакав час препоручили другима. Ученици су изузетно активно учествовали у раду и веома се похвално изразили о раду на данашњем часу.

Припрема за час се налази у страници Примери добре праксе, а серија фотографија и линк за квиз на страници Материјали за часове.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page