top of page

Угледни час "Бразил"


Дана 8.4.2016. године реализовао сам иновативни час "Бразил". Иновацију је представљало коришћење информационо-комуникационих технологија у настави уз елементе „изврнуте учионице“ и учења заснованог на игри. Час је реализован у кабинету физике са ученицима одељења VII/3. У уводном делу часа упознао сам ђаке са циљем данашњег часа, а у затим је приказан видео снимак „Brazil is Calling You - Visit Brazil (Tourism Comercial)“.

Потом сам водио разговор о географском положају, природним и друштвеним одликама Бразила. У овом делу часа обрађени су нови наставни садржаји и ученици су показали шта су научили припремајући се за овај час, пошто сам им дао задатак да самостално истраже географске одлике Бразила и занимљивости о овој држави. Ученици су током припремања за овај час користили различите изворе информација, штампане и електронске, међу којима је била и колекција веб-сајтова коју сам креирао на платформи Pearltrees. Ученици су затим учествовали квизу који сам припремио на платформи Кахут. Квиз је имао 15 питања вишеструког избора о географским одликама Бразила. Ова платформа омогућила ми је да приказујем питања на видео-биму, а да ученици одговарају користећи апликацију на својим мобилним уређајима. Пре почетка квиза, ученицима сам дао потребне податке за повезивање на Wifi мрежу коју сам направио за ученике, а ученици су лако користили андроид апликацију пошто су је већ користили приликом обраде наставне јединице о Индији. Током квиза, ученици су добијали повратну информацију о тачности одговора, као и ранг листу пет најуспешнијих учесника квиза. Након квиза, у завршном делу часа, ученици су извршили евалуацију данашњег часа и истакли да су научили нешто ново, да су се током часа осећали пријатно и да би овакав час препоручили другима. Ученици су активно учествовали у раду и похвално се изразили о раду на данашњем часу, а показали су и интересовање да овакав рад на часу поновимо.

Овај час представљао је огледни час на нивоу града и њему су присуствовале две директорке основних школа у Краљеву, школски психолог, школски педагог и педагог из друге основне школе и пет наставница географије из Краљева.

Припрема за час се налази у страници Примери добре праксе, а колекција веб-сајтова и линк за квиз на страници Материјали за часове.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page